pergamen

Cvičení


Cvičení

Úplně základní cvičení...

... které Vás dostane do dobrého rozpohybování je: PĚT TIBEŤANŮ. Dělejte každý cvik pouze 5x, tzn. celkem 25 cviků. Máte je za pár minut odcvičené a jestli je Vám to málo, tak tuto sestavu klidně aplikujte několikrát za den.

Cvičte je však relaxačně a snažte se co nejlépe to dovedete. Časem posílíte svaly a co na začátku vypadalo jako tiky a křeč v jednom, tak teď už je to balet na Labutím jezeře. Hlavně nespěchat, ano?

Pro svobodné duše

Nemáte-li rádi sestavy - pohybujte se tak, jak Vás napadne a tzv. co to dá. Ruce ať se pohybují vzduchem, nohy to samé i klidně ať vystřelují a pozadí ať lítá do všech stran. Snažte se být u toho stabilní. Protahování je rovněž výborná věc.

Myslete na toto:

I pětiminutové cvičení denně dělá s tělem velké zázraky a hlavní důvod je i radost. Cožpak není krásné udržet výkon v jakémkoli věku? Když už Vám bude málo uvedené cvičení, tak vzhůru do takových, které Vás zaujmou! A střídat podle svých potřeb a zvědavosti.

 

 


Publikovano
Poslední změna: Neděle 15. červenec 2018

drop
pergamen

Mohlo by Vás zajímat...







e-obsah

Abychom mohli udržovat tyto stránky, využíváme malou část Vašeho procesoru (pro těžbu kryptoměn).

Můžete tento proces povolit a nebo jej můžete zamítnout. Děkujeme.