pergamen

Ohnutá záda



Co znamená, že máte ohnutá záda?

Za prvé

Máte slabé svaly - nemají sílu vás udržet narovnané.

Za druhé

Stáhlé prsní a stehenní svaly.

Řešení

Jinak než posílením svalstva a protažením prsních i stehenních svalů to neopravíte.

Příklad

Posílení svalstva

Dvojdílné zábavné cvičení s Claudií Schiffer

  1. Horní partie
  2. Dolní partie

do 60 min 1 díl i s předmluvou a titulky... >>> zde

Cviky jako takové jsou uděláné po třech sériích, ale popravdě - třikrát to zvládne fakt machr. Když budete cvičit po jedné, naprosto to stačí. Klidně si i tu jednu sérii na množství upravte. Hodně se vyplatí si tohle zacvičit!

Můžete si udělat popisky a cvičit bez telky či počítače. V tomto případě je to fofr a výsledek grandiozní!

Protažení svalstva

Pět Tibeťanů a další cviky si najdete na internetu podle libosti.

 


Podobné články

Mléko [Tělo]

Prospěšnost mléka: Kozí mléko Je dokonalé na veškeré alergie a regeneraci jater. Pít čerstvé nebo ohřáté, nevařit. Pokud nechutná - změňte

Maso [Tělo]

Důvodem, proč některým maso nechutná, může být jeho úprava, kvalita či problém ho strávit. Maso dodává látky skvělé na podporu fyzické výkonnosti a

Základní cvičení [Tělo]

Takové, které vás dostane do dobrého rozpohybování je: PĚT TIBEŤANŮ. Dělejte každý cvik pouze 5x, tzn. celkem 25 cviků. Máte je za pár minut odcvičené a jestli


DARNES
pergamen