pergamen

Základní cvičení



Takové, které vás dostane do dobrého rozpohybování je: PĚT TIBEŤANŮ.

Dělejte každý cvik pouze 5x, tzn. celkem 25 cviků. Máte je za pár minut odcvičené a jestli je vám to málo, tak tuto sestavu klidně aplikujte několikrát za den.

Cvičte je však relaxačně a snažte se, jak nejlépe dovedete. Časem posílíte svaly a co na začátku vypadalo jako tiky a křeč v jednom, tak teď už je to balet na Labutím jezeře. Při cvičení nespěchejte.


Podobné články

Jídelníček a alkohol [Tělo]

Lidské tělo je jedno z nejdokonalejších systému na této planetě. Proto je velmi praktické ho udržovat funkční. Základ je Vynechte ze svého

Hallux [Tělo]

Vbočený palec u nohy Vzniká kvůli špatnému držení těla: převažování tělesné hmotnosti dopředu. Tlak tak na tento kloub několikanásobně vzroste a musí se

Ohnutá záda [Tělo]

Co znamená, že máte ohnutá záda? Za prvé Máte slabé svaly - nemají sílu vás udržet narovnané. Za druhé Stáhlé prsní a


DARNES
pergamen