pergamen

Základní cvičení



Takové, které vás dostane do dobrého rozpohybování je: PĚT TIBEŤANŮ.

Dělejte každý cvik pouze 5x, tzn. celkem 25 cviků. Máte je za pár minut odcvičené a jestli je vám to málo, tak tuto sestavu klidně aplikujte několikrát za den.

Cvičte je však relaxačně a snažte se, jak nejlépe dovedete. Časem posílíte svaly a co na začátku vypadalo jako tiky a křeč v jednom, tak teď už je to balet na Labutím jezeře. Při cvičení nespěchejte.


Podobné články

Byliny [Tělo]

Dřív než nastane čas antibiotik, chirurgických úkonů, kortikoidů, atd. Je praktické zkusit sílu bylin. Zkrátka se nebát udělat pro sebe i tělo přijatelnější variantu.

Diety [Tělo]

Velký výběr diet, málo kvalitních výsledků... Co tedy tělo potřebuje? Potřebujete tělu dát prospěšný a rozmanitý jídelníček a hlavně pohyb. Aha! A

Hallux [Tělo]

Vbočený palec u nohy Vzniká kvůli špatnému držení těla: převažování tělesné hmotnosti dopředu. Tlak tak na tento kloub několikanásobně vzroste a musí se


DARNES
pergamen